SZANOWNI KLIENCI: U NAS - DARMOWA DOSTAWA DO PACZKOMATÓW INPOST I KURIEREM GLS OD WARTOŚCI OPŁACONEGO ZAMÓWIENIA - PONAD 90 zł. ZAPRASZAMY!
-
Dostawa
FORMA I SPOSÓB DOSTAWY TOWARÓW
- Dostawa towarów odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 90,00 zł - koszt - 14,99 zł;
b) wartość zamówienia powyżej 90,01 zł - koszt - 6,00 zł;
2) Kurier DPD – płatność przy odbiorze:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 90,00 zł - koszt - 17,99 zł;
b) wartość zamówienia powyżej 90,01 zł - koszt - 9,00 zł;
3) Kurier GLS – przedpłata:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 90,00 zł - koszt - 15,00 zł;
b) wartość zamówienia powyżej 90,01 zł - koszt - 0,00 zł;
4) Kurier GLS - płatność przy odbiorze:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 90,00 zł - koszt - 18,00 zł;
b) wartość zamówienia powyżej 90,01 zł - koszt - 3,00 zł;
5) Paczkomat InPost – przedpłata:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 90,00 zł - koszt - 12,00 zł;
b) wartość zamówienia powyżej 90,01 zł - koszt - 0,00 zł;
6) ORLEN Paczka – przedpłata:
a) bez względu na wartość zamówienia - koszt - 6,00 zł;
Powyższe kwoty są kwotami "brutto".
Po spakowaniu zamówienia - podajemy link do jego śledzenia.
3. Maksymalna waga jednej paczki to 20 kg. W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia o większej wadze, wysłane zostaną dwie, lub więcej przesyłki, na różnych listach przewozowych.
4. W przypadku nieudanej próby dostarczenia przesyłki z winy Klienta (m. in. podania nieprawidłowego adresu, nieodebrania przesyłki, albo odmowy odbioru zamówionego towaru), Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki zwrotnej. W takim przypadku, Klient powinien, po wezwaniu przez Sprzedawcę, uiścić niezwłocznie przedmiotowy zwrot kosztów na rachunek bankowy Sprzedającego. W przeciwnym wypadku, o ile to będzie możliwe, Sprzedający potrąci ww. koszty ze środków należnych Klientowi za nie dostarczony towar.
5.Sytuacja opisana w punkcie 4. nie wyłącza możliwości ponownego przesłania Zamówienia do Klienta, na zasadach ogólnych, jeżeli taka będzie jego wola.
6. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone i czy zawiera wszystkie zamówione produkty, a o ewentualnych nieprawidłowościach niezwłocznie powiadomić Sprzedającego.
Informujemy ponadto, że zamówione w naszym sklepie produkty wysyłane są przez:
HURTOWNIĘ:
HURTOWNIAKARM.PL Jasienica 357, 43-385 Jasienica
HURTOWNIĘ:
HURTOWNIAKARM.PL Jasienica 357, 43-385 Jasienica